Alla inlägg under oktober 2012

Av Andréa Bergström - 19 oktober 2012 17:20


  jag som gör "jätte" fina volter

Av Andréa Bergström - 19 oktober 2012 17:12


  Lillan smyger så att nisse inte ska se eller höra henne ........... det funkade tydligen inte... han sog henne

Av Andréa Bergström - 16 oktober 2012 11:23

Hej hej, nu när jag skriver så sitter man och tråkar i skolan sitter med hörlurar i hörnen och lyssnar på musik under håltimmen med nästan högsta volym bara för att de mänskorna typ runt än sitter och som skriver . Jaja och undrar ni säker varför sitter man och bloggar mitt i skolan under än skoldag , jo då är det så här att jag har så jävla tråkigt och ville göra nåt plus att jag har typ inget liv... Nog med det , igår mådde jag jätte illa på kvällen för var typ as yr för att alting som börja röra sig för bi ögonen ungefär , och det som påverkade balansen oxå så när jag böjde mig ner far att ta upp nånting eller så , då började man som gå i sidled och vigla omkring som nån jävla fullis och det gjorde att man blev mer illa måande så det kändes som man skulle spy när som hälst . Sen har vi ett till litet problem . Jag, Amanda och Malin har typ bråkat lite ? Det började med typ att Malin kände sig utanför med mig och Amanda så då började det och sen skulle vi lösa det och det gick ju inge bra för jag började känna att jag hade som förstört deras vänskap men så känner jag inte nu och nu ska vi lösa det ordentligt ! Har träning idag kul men hatar tisdagar ändå . Om exakt 7 dagar eller en vecka så blir man en fjortis ? eller med andra ord jag fyller år då ! Ska ha släkt kalas nu i helgen och med mina kompisar veckan efter alltså helgen innan lovet. Kommer ta bilder och blogga mycket då och på min födelsedag kanske inte hinner blogga när jag fyller år men bloggar kanske några dagar senare . Ska försöka göra fler video inlägg ? ses ?

Av Andréa Bergström - 14 oktober 2012 23:50

Hej idag har jag tränat . Det var kul , vi började med pogramet. Bilden är tagen idag innan träningen :) Men men , var på,min morfars ö här i helgen från i går till idag . Var där med min mamma, lille bror, min kusin som fyller 15 och min moster. Vi var där och åt lite krabba och sånt , det var gott. Imorgon börjar jag nästan två timmar senare än vad jag egentligen börjar och slutar två timmar innan med :) för vi har nån konstig dag som typ heter lika behandlings dag. Och vet inte riktigt vad vi ska göra men vet bara att jag börjar 9.45-14.00 jippie säger jag bara ! Nu började det regna , det är lite mysigt när man hör när dropparna/regnet studsar på taket . Det var det så länge , det är sent så orkar inte skriva mer kanske imorgon, så ses <3 :)

Av Andréa Bergström - 9 oktober 2012 21:40


 
  fortsätt så där kussen , men den kommer ändå aldrig flyga , haha

Av Andréa Bergström - 9 oktober 2012 21:37


  det är en kudde jag har gjort på syslöjden i femman . nisse´s nya bästis kanske...?

Av Andréa Bergström - 9 oktober 2012 21:35


 
 
  min busiga lilla lillan   

Av Andréa Bergström - 9 oktober 2012 21:32


  ville du inte vara med på film , fröken ????????

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad gör ni helst på ett lov?
 Åka på semeter med failjen
 Vara hemma med kompisar
 SItta hemma ensam med datorn
 Åka på semester med vänner

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards