Alla inlägg under juni 2012

Av Andréa Bergström - 13 juni 2012 19:57

nu är det äntligen sommarlov jag har typ precis fått det och vad skönt men har inte gjort så mycket så ........ jaja ska kanske vara med malin i morrn så ,då blir det kul men nu ska jag njuta mitt lov så ses !!!!

Av Andréa Bergström - 11 juni 2012 20:56

hej hej ! jag vet att det var ett tag sen jag blogga men jaja . i dag var det mentorsdag och det var kul . vi körde sanning eller konka och då fick en tjej i min klass att hon skulle pussa en kille på munnen och alla som stog runt i en ring runt dem . och sen var det två till som fick göra det och de hade pussats på kinden innan och då tog min lärare en bild på det   och det roligaste är att de inte är ihop jaha det var det men snart är det lov helt under bart jippi!!!!!!!1 men ska blogga så ofta jag kan på lovet när jag gör nåt inntresant  men ses   

Av Andréa Bergström - 4 juni 2012 17:25

sorry att jag inte har bloggat på ett tag . det är för att jag hafft mycket att göra det är mycket prov nu som jag inte har gjort . men tävlade föra helgen i borås och det var kul men vi kom näst sist men vi hade kul ändå . och i helgen som har varit precis så var det sista tränningen det var ganska sorligt men nästa vecka blir det sommar lov fy fan vad härligt/skönt längtar så !!!!!!! jaja det var det jag minns typ men ses

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad gör ni helst på ett lov?
 Åka på semeter med failjen
 Vara hemma med kompisar
 SItta hemma ensam med datorn
 Åka på semester med vänner

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards