Alla inlägg under oktober 2012

Av Andréa Bergström - 9 oktober 2012 21:29


   gjorde den i sommras med min lill kusse han är 11 , det är meningen att det ska vara lite failat .. hehe

Av Andréa Bergström - 9 oktober 2012 21:28


  så jävla dålig hummor

Av Andréa Bergström - 9 oktober 2012 21:25


  filmade i sön och det här la jag upp på min andra blogg med amanda och malin

Av Andréa Bergström - 9 oktober 2012 21:11


  jätte gamml film som jag har gjort med benjamin  (ex-kille) , rolig för dig med lite dålig hummor   

Av Andréa Bergström - 3 oktober 2012 21:38

Sorry för att jag inte har bloggar men har haft så mycket att göra på senaste tiden. Det har varit mycket prov på senaste tiden. Har haft kemi,fysik,matte sen var det en engelska pjäs som vi hade också sedan har jag teknik och so prov snart . Teknik prov har jag på mån och so den 17 . So blev uppskjutet från nästa vecka till näst nästa alltså om två veckor. Men men nu är nu så jag ska skriva lite om vad som har hänt både idag också vidare . Idag hade jag teknik (inte prov) , so , där gjorde jag klart mina instuderings frågor så nu är jag ovsselt klar med det och sedan efter lunch så hade hemkunskap och matte . Det hände än jätte rolig sak på lunchen. Det hela började med att jag har typ blivit kär i en kille min klass. Sen på lunchen i dag så började Malin (än av mina bästisar) fnittra , och jag reagerade och sa vad? Hon sa titta där så pekade hon lite detskret på han (jag är kär i) och jag sa jag vet att han sitter där ! Och då sa Ida vad då ?! Och vi tittade bara på henne och då kom hon på det sen kommer det roliga i det här . Bella (Isabella oxå kompis) hon säger vad då?! Och så ställer hon sig upp och fortsätter med sitt vad då?! Och sen sätter hon sig igen och då ser hon ut som ett frågetecken och då säger Malin han som sitter bakom dig och såklart så vänder han på sig och då sitter vi alla och gapskrattar . Om man typ som ser på det så kan man tro att vi skrattade åt honom . Och slutade den lunchen , hehe . Sen hade jag hemkunskap och då bakde jag och min grupp muffins , dom blev jätte goda men medans vi gjorde dom , så blev det typ bråk mellan oss . Det började med att de klagade på receptet jag hade skrivt av , att det inte stod att vi skulle smälta smöret och vispa ägg och socker . Så det slutade med att jag fick typ inte hjälpa till att göra dom . Så jag stod och diskade medans de gjorde muffinsarna . Sen sa jag till dem att jag också ville göra not mer än att diska . Sen skulle vi göra glasyr och då blev det tydligen för mycket karamellfärg så då gick de och slängde det och så skällde de på mig sen kom läraren och skulle typ lösa det och jag sa bara att jag inte kunde samarbeta med dem . När bråket började och det var på lektionen och då tittar ju alla på och sen kände jag hur tårarna började komma och då sa några tjejer i min klass att jag inte skulle börja gråta men jag gick ut från salen , sen började jag gråta och då tröstade de andra tjejerna mig och då kändes det bättre . Sen gick jag in i salen igen och sedan får jag byta grupp som är ganska skönt . Men det löste sig ändå , men de här tjejerna jag bråkade med , det bråket har höllt på länge sen sexan . Sen typ när lektionen var slut så stod jag lite på händer mot väggen och det gick bra ett tag sen när nästan alla hade gått så ställde jag mig på händer och då trillade jag ner så jag slog i bakhuvudet och naken jag log liksom para på det och det gjorde ont. Jag satt och villade mig lite och sen när jag ställde mig upp så blev jag som lite yr och då gick jag och drack lite vatten sen kändes det bättre . Sedan på mattelektoinen så kände jag mig jätte trött , men det var jag inte innan så måste ha nåt med att jag slog i huvudet innan. Sen efter skolan så var jag med Amanda , vi gick hem till mig . Vi skulle plugga lite men det gick inte så bra för vi satt och chattade på kik med någon från hennes kass och sen Bella . Det var kul det var liksom vårt pluggande , hehe. Juste jag har ju gjort slut med min kille för ett lite tag sen . Det gick bra han blev nog inte så ledsen . Om 22 dagar eller i vecko vis så är det 3 veckor , då fyller jag år :D jaja det var det sen har det inte hänt mer eller åtminstånde som jag inte kommer ihåg men ses <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad gör ni helst på ett lov?
 Åka på semeter med failjen
 Vara hemma med kompisar
 SItta hemma ensam med datorn
 Åka på semester med vänner

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards