Alla inlägg under januari 2012

Av Andréa Bergström - 25 januari 2012 20:54

ledsen att jag inte har skrivit på ett långt tag    men bloggar jag så ofta jag kan , men vi firade inte ny år med hans familj och det har snöat mycket och jag och min lille bror har börjat bygga en jätte stor snölyckta men vi kom inte så långt ............... men nu ska jag berätta en jätte konstig sak , en kille imin klass är jätte konstig för att han typ hela veckan , så här började jag satt i klassrummet och jobba och så var några mer där och rästen var i datasalen . och så kom han till mig ( jag sitter på andra sidan klassrummet ) så sa han så här : "vill du gifta dig med mig"? så klar sa jag nej för jag har ju en kille redan och så har han hölt på hela veckan och sen kom han till mig när jag satt ensam och frågade om jag ville ha hjälp och jag sa nej, och sedan frågade han om jag ville ha en kram , puss och jag sa neeeeejjjjjjjjjjj!!! så snaka att det är iriterande men det värsta är att man börjar undra? men nu gör jag en musik läxa det är så boring!!!!!!!! men jag säger bara : !!!!!!!!!!!!! men ses snart igen nån gång när jag har tid 

p.s jag har haft sten hård tränning och sen om typ tre veckor så ska vi tävla i västerås och jag har tagit reda på att alla hjärtans dag är på en tisdag    och då har vi tränning och sen fyra dagar senare har vi tävling som man ser fram imot!!!!!!!!!!    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad gör ni helst på ett lov?
 Åka på semeter med failjen
 Vara hemma med kompisar
 SItta hemma ensam med datorn
 Åka på semester med vänner

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards