Alla inlägg under april 2012

Av Andréa Bergström - 25 april 2012 22:05

sorry att inte bloggat på några dagar . men i går hade jag träning den var ganska kul , för att en av mina lagkopisar typ trilla och skadade sig    så det var typ träningen . men idag var det skola och den var ganska trokig för att den var typ som vanligt och sen hade vi slöjd som jag älskar eller ett av mina favorit ämnen och sen var jag med Amanda och Malin det var skit kul . vi typ klädde  ut oss jag hade 3d glasögon utan självaste glaset och amanda hade mimmiöron och malin hade en kikare och satt och tittade vad man skrev...... jaja det var kul . jag har tänkt att ni som läser min blogg vet typ inte så mycket om mig och om ni vill veta mer om mig så kan ni skicka frågor om det ni vill veta om mig som jag inte har någat granat det så någa eller så om ni fatar så är det bara att fråga jag svarar ärligt/ sant på alla frågor , det ror på vad det är för frågor om typ mitt privat liv . och kan komma med en god nyhet att jag har FÅtt nya kompisar typ de går också i sexan och en i feman men hon är typ lika lång som jag som är kul..   ses ,ska blogga lite oftare hedan efter !!!!!!!!!!!!

Av Andréa Bergström - 20 april 2012 19:09

ledsen för att jag inte har skrivit på ett långt tag    men  hade ett jätte tråkigt lov min mamma var hemma typ hela lovet och typ som förstörde det och föreldrar ska inte vara hemma på loven i alla fall inte hela lovet . men jag hade kul också för jag gick på naturhistoriska museeumet och då såg jag och min lill kusse på cosmo nova , det var en film och våra väder i vår galax . den var bra. men ska äta snart men jag måste försöka att vara med min kille i morrn för vi har typ inte varit sen i december   men ses men rekomderar också en blogg jag har med mina kompisar den heter : www.jagochminahallon.bloggplatsen.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad gör ni helst på ett lov?
 Åka på semeter med failjen
 Vara hemma med kompisar
 SItta hemma ensam med datorn
 Åka på semester med vänner

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards