Alla inlägg under januari 2013

Av Andréa Bergström - 30 januari 2013 18:54

Hej just nu sitter jag i en bil och väntar på min pappa och jag är väldigt hungrig igår hade jag typ den roligaste träningen ever men jag kan inte skriva / blogga förtillfälet (stading) för min mobil har inte så mycket ström så ses så länge

Av Andréa Bergström - 28 januari 2013 21:43

Jag vet inte om jag är trött eller om jag bara inte vill plugga eller låten jag lyssnar på. Jag lyssnar på en av Justin Bieber's nya låtar vid Namn: Nothing like us från believe acoustic vilket jag vill / måste haaaa!!! Vill ha albumet och girlfriend hans parfym och hans bok bara början. Ni får säga vad ni vill om jag är en belieber eller inte I don't care! Men jag har kommit på the best idea ever för vi har typ as mycket prov nu vi har ett i morgon och fredag och samma dagar nästa vecka med fast andra ämnen då. Då har jag kommit på att jag typ fattar /har noll koll så då tänkte jag fråga han jag gillar om han skulle typ kunna hjälpa mig för han är liksom ett MVG barn eller vad man nu ska kalla det. Så att vi kunde plugga ihop till so provet så jag ska fråga nån dag här , helst innan helgen. Men sen är det en sämre sak det är att jag och Malin inte har umgåtts (efter skolan) på 7 dagar vilket är hemskt och vi kommer inte kunna att vara först på torsdag, fredag och typ halva lördag usch det är hemskt! Blä hatar att plugga till prov som jag ändå inte fattar nåt av så det är jätte jobbigt att plugga. Jag har gjort en film som inte kommer att komma upp idag kanske imorgon för jag kan inte lägga upp den på loggen från min mobil vilket är lite tråkigt men nu blir det mer plugg så ses

Av Andréa Bergström - 28 januari 2013 15:55

Detta är Malin andrea's bästis jag lånar hennes mobil så jag tänkte blogga. Idag har varit en rätt bra dag första skoldagen efter hemstudiedagar i helg.
Blä vi ska ha matte,so och svenska prov den här veckan så det är bara plugga plugga plugga ,men något roligare är att på fredag ska jag klippa mig "jippie".
Men ses någon gång // Malin

Av Andréa Bergström - 28 januari 2013 12:16

Hejsan jag orkade verkligen inte blogga igår efter träningen. Men jag gjorde nästan ingenting på träningen. Jag byggde tre fajsten (vet fortfarande inte hur det stavas) , markerade hoppen , typ pratade i ramsan. Min ena tränare sa åt mig att jag inte skulle skrika i ramsan och sedan att jag inte fick hoppa så jag hade jätte mycket till träning... Men ändå blev jag helt slutkörd det är säkert för att jag är,lite förkyld. Bilder: jag efter träningen och all "medicin" jag tog , alvedon för jag hade ont i huvudet , hostmedicin, slemlösande och halstablett. Jag tog typ det samma idag plus näsdroppar så jag är på bättringens vägen. Om eller igår var det exakt 3 veckor kvar till dm. Jippie !!! Men nu när jag skev det här så är jag i skolan och min lektion börjar snart jag ska ha kemi det är lite sissådär. Men ses

Av Andréa Bergström - 26 januari 2013 20:59

Usch jag håller på att bli förskyld och jag vill verkligen inte vara sjuk för det första får jag ännu ondare i min hand och för det andra jag missar massor av skolan. Men jag vill appsålut inte missa något för jag ligger redan efter.. Idag hade jag träning och jag byggde ett bygg , en fajsten (ingen aning om hur det stavas) och det gick bra vi stod och sen fick jag en ny placering i början. Vi börjar med ett bygg och jag är backperson så nu har jag en annan topp och jag hoppas att det går bra. För om 3 veckor så har vi DM , vilket jag längtar till. Bilder ser ni: Dagens middag har vi här. Jag frös jätte mycket så jag satte på mig min halsduk/jag pluggar. Mitt favorit godis och just de färgerna. Allt jag ska plugga på/läxor som ska vara klart nästa vecka... Usch fy och blä hatar att det är så mycket osv men,men nu måste jag plugga vidare och längtar inte precis till träningen imorgon kommer inte orka att träna, men ses

Av Andréa Bergström - 25 januari 2013 21:21

Usch det blev fult som fan mina naglar
<3 PCD <3 Hawks står det men det blev fult och jag missnöjd men men det kan bli bättre nån gång ;)

Av Andréa Bergström - 25 januari 2013 17:36

Detta är min oerhört vackra lille bror som har klätt ut dig till en super farlig skurk

Av Andréa Bergström - 25 januari 2013 16:28

   eftersom jag inte har bloggat så kommer lite bilder från det ni har missat

Bild 1 (mina naglar): så ser de ut för till fället ska måla om de idag till på ena handen kommer det stå   Pcd  och på den andra hawks

 

bild 2: var hos doktorn i förgår och han sa att jag skulle ha bandars (staving) och äta ipren i två veckor

 

bild 3: kvällens måne men det är mörkare nu och den är mycket ljusare

 

bild 4: jag har färgat håret så här ser ni före och efter bilder

   

bild 5: gårdagens shopping (wii spel, nagelack och ett mobilskal till min mobil) men bilden på min katt satte jag dit som jag har själv gjort beställde den på nätet  

bild 6: mitt föra nagelack typ förr förra veckan hade jag det så

det kommer en bild på så jag kommer att måla de men så länge ses   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad gör ni helst på ett lov?
 Åka på semeter med failjen
 Vara hemma med kompisar
 SItta hemma ensam med datorn
 Åka på semester med vänner

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards