Alla inlägg under september 2012

Av Andréa Bergström - 12 september 2012 16:43

1 . gorillaz , låtar : dare , el manana, kids with guns, feel good inc, clint eastwood och superfast jellyfish

2 .Linn/ lilla melodifetivalen 2008 : en sång från hjärtat

3 . pitbull , låtar : rain over me , international , i know you want me , give me everyting feat .

4 . veronika maggio , låtar : 17 år , jag kommer , välkommen in , satan igatan , mitt hjärta blöder , snälla bli min

5 . the wanted : glaD YOU CAME

6 . usher : scream

7 . ulrik munther , låtar : boys don´t cry , soldiers

8 . norlie och kkv : där jag hänger min hatt

9 . lmfao , låtar : sexy and i know it , party rock anthem

10 . eric saade , låtar : manboy , popular , break of dawn , masqureade , hearts in the air , i go in the rain

det är inte i korekt årdning me´n jag rekomderar de om ni har nått tips på musik som ni kanske tycker att jag missa är det bara att säga tilll. det kommer säkert mer musik tips nångång hehe . ses

Av Andréa Bergström - 12 september 2012 16:26

idag hade jag väldugt boring!!! först hade vi skoljoggan ( det är när hela skolan springer) vi skulle springa/gå tre varv }lika med 7 kilometer (pust) hatar springa det räker med idrott så jag hatar nog ! sen vaR DET VAnlig skoldag efter lunch så hade vi hemkunskap och där lagade vi smulpaj och soppa , det var gott ! sen hämtade jag zache (min lille bror) från fritis . det gick bra . men vi fuskade alltså vi tog bussen vi åkten en hållplats haha, det var kul . igår hade jag träning det gick bra vi byggde lite och så det var kul . men vi gör en slags övning där vi ska spänna oss och då smäller vi ihop ( det är lite svårt att för klara för er somi inte går på cheer leading ) vi tog armarna upp i highwi och så ska vi klina och då klinade jag så hårt att jag har fått blåmärken . bild kommer. och imorgon så har vi idrott på skolan   hatar idrott!! men, men nu är det ons . har inte gjort så mycket mer . så ses

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad gör ni helst på ett lov?
 Åka på semeter med failjen
 Vara hemma med kompisar
 SItta hemma ensam med datorn
 Åka på semester med vänner

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards