Alla inlägg under maj 2012

Av Andréa Bergström - 11 maj 2012 22:16

hej! har inte bloggat på ett tag för har mycket prov nu så pluggar typ hela tiden. men idag så var jag på bio premiär och såg på dark shadows , den var skit bra!!!!!! rekomderar den verkligen. men bloggar mer imorrn om det inte kommer andra saker i mellan    men ses

HEJ

Av Andréa Bergström - 6 maj 2012 18:26

hej ! idag hade jag träning och va med min kompis ida som jag va med igår och hon följde med på min träning . hon vågade inte sitta i hallen så hon satt i omklädnings rummet och spelade på sin mobil . och jag kom 45min för sent    men vi hoppade studsmatta innan . och på träningen så fick vi typ nya platser det var ok men ska äta middag typ snart e "hungrig" ! jaja men ses

Av Andréa Bergström - 5 maj 2012 12:25

HAR HAFT EN BRA HELG EN SÅ LÄNGE . OM EN STUND KOMMER MIN KOMPIS IDA OCH VI SKA HOPPA STUDSMATTA    LOVE IT !! HON HAR OCKSÅ EN BLOGG SO MJAG REKOMDERAR DEN HETER : mysmascra.bloggplasten.se

den är bra och hon bloggar så ofta hon kan men ses det har inte hent så mycket och har inte fått nåt godis idag   men ses kanske bloggar mer i kväll !!!

Av Andréa Bergström - 2 maj 2012 19:33

hej ! har haft bra ledigehet och det var kul typ . och i dag har jag varit med min kompis moa och vi hoppade studsmatta och vaktade min lille bror och det var kul och så gjorde jag klart min hylla på slöjden och är så jävla glad nu !!!    och nu leker jag typ sanning å konka med nån kille som jag började chatta med på nätet han är ett år äldre än mig men det är kul . och sen har det typ inte hänt så mycket tyvärr............. men ses   love   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad gör ni helst på ett lov?
 Åka på semeter med failjen
 Vara hemma med kompisar
 SItta hemma ensam med datorn
 Åka på semester med vänner

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards