Alla inlägg under april 2013

Av Andréa Bergström - 29 april 2013 23:08

Idag var jag med Malin vi pluggade lite. Tänkte komma med lite bilder som skulle ha kommit tidigare men glömde lägga upp de ungefär.
Bild 1: min parafras som jag nästan är klar med (gjord på bild/slöjd)
Bild 2: mina skrapsår från idrotten med plåster på (bevis på att jag var med/aktiv)
Bild 3: mitt dröm rum eller det är så jag vill att det ska se ut ungefär gjort den hemma
Bild 4: min bild mapp till bilden/slöjden
Bild 4-9 är på lite bevis på vad jag brukar göra när jag har "lite" skitigt hår 6,8,9 är egentligen en och samma frisyr 6 är på hur den såg ut när jag gick och la mig och 8-9 är när jag vaknade , är överlägset förvirrad på hur det kunde låstna så mycket hår men nu ska jag gå och lägga mig så godnatt och ses

Av Andréa Bergström - 28 april 2013 20:31

Hej igår sov khan över hos Malin och idag tränade jag som vanligt eller ja inte som vanligt då utan satt på sidan idag oxå och pluggade lite. Nu är det tre träningar 12 kvar innan RM. Tisdag är det valborg =uppe ungefär hela natten lanar kanske haha nej kanske är med Malin. Idag har jag fått ett par nya hörlurar och en ny bläckpenna med tio färger istället för fyra som jag hade förut som nu är spårlöst försvunnen jaja inte hela värden och så fick jag en låda för måste rensa mitt rum (städa det). Har inte så mycket att säga i såna fall kommer det imorgon om jag missat något. Så ses <3

Av Andréa Bergström - 26 april 2013 16:47

Idag har jag typ varit själv hela dan. Det var gått det vi åt till lunch kommer inte ihåg vad det heter och åt tårta för att en av mina klasskompisar fyllde år förra vecken men då var vi lediga så hon firades idag istället och jag fick tårta för att jag satt med dem på lunchen eller snarare sagt att satte sig vid mig för jag satt helt själv. Är jävligt mycket ensam när Malin är sjuk för Amanda är inte i samma arbetslag som vi och då har vi nästan aldrig rast samtidigt som jag och Malin har. Ida och Isabella är inte jätte kul att umgås med på rasterna utan det är Malin och Amanda. Saknar Malin jätte mycket eftersom hon är ju än av mina bästa kompisar den andra är Amanda. Sen när jag kom hem så var jag väldigt osocial satte mig med datorn så fort jag kom hem eftersom jag inte har umgås med någon ordentligt och då brukar det sluta med att,jag fortsätter att vara själv (osocial) för då känner jag inte av att jag måste vara med någon för jag har ju varit själv hela dan så då längtar jag inte om socialt umgänge men det var min dag. Har sett lite film klart skräckfilmen jag såg igår kväll och en annan. Men nu ska jag fortsätta med mitt så ses

Av Andréa Bergström - 25 april 2013 22:01


 
  förband och justin´s entré          

bilder på biljetten och förbandet som jag inte minns vad de hette och innan allt började och nedräkningen inga bilder på justin tyvär för man kunde inte få en bra bild på honom med min mobil plus så dog den pga lågt batteri men kanske ahr på min kamra men inget som kommer nu för nu sitter jag och ser på skräckfilm vid namn The Haunting in Connecticut 2: ghosts of Goeorgia såg klart ettan för en stund sen men ses länge kanske ommmer ett kort inlägg i morgon ska försöka få till den här musik listan men den kommer så småning om nu får hålla uppsikt men ses

Av Andréa Bergström - 24 april 2013 09:54

Det var jätte kul igår blider och filmer kommer ikväll. Kom hem vid halv tolv i går kväll. Det var jätte kul och han var jätte bra mer smaskiga detaljer kommer ikväll ;) men nu är Malin sjuk men det var så värt det säger hon. Men kul hade vi men allt kommer ikväll så ses så länge

Av Andréa Bergström - 22 april 2013 19:17

Imorgon ska jag och Malin äntligen se Justin Bieber live i globen. Bilder kommer på både min och Malins outfit och film/bilder från konserten kommer oxå så jippie det ska bli jätte kul topp tio listan kommer och filmen som skulle komma kommer men allt kommer men bloggar kanske imorgon annars kommer det på onsdag :D :) ses så länge

Av Andréa Bergström - 19 april 2013 23:01

Listan skulle komma men det är för många låtar så jag orkade inte men topp tio listan kommer i helgen och lite mer helg fakta alltså helg blogg kommer imorgon och på söndag men ungefär just nu ska jag gå och lägga mig så ses

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad gör ni helst på ett lov?
 Åka på semeter med failjen
 Vara hemma med kompisar
 SItta hemma ensam med datorn
 Åka på semester med vänner

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards