Alla inlägg under december 2012

Av Andréa Bergström - 25 december 2012 14:12

Det blev en lyckas julafton igår. Jag fick rätt mycket som stod på min önskelista och massa saker som inte stod på den med. Vi åt julmat/julbord som man brukar äta. Det var gott. Jag en massa godis oxå. Lite hemma gjort godis som mina.kusiner har gjort och vårt egna. Bilderna är mina julklappar som jag är väldigt nöjda över. Nu är jag på väg till min älsta moster och ska typ fira amerikansk jul för hon är ihop med en amerikanare. Men han kan svenska. Det nog allt kanske bloggar mer i kväll , juste imorgon ska jag vara med Malin och då ska vi planera till nyår för vi kommer att vara helt själva hos henne. Vilket vi är jätte glada för! Men ses

Av Andréa Bergström - 21 december 2012 13:55

hejsan svejsan , nu har vår skola fått lov vi fick i onsdasgs. men dåä var jag sjuk visst är man lyckad då är sjuk den sista skoldagen innan lov... idag har jag fått sitta barnvakt hela dan för min lille bror är/var sjuk idag och jag har liksom lov så då får jag stanna hemma med det lilla monstret. men det har gått bra vi har sätt lite film den heter Dagbok för alla mina fans fast på engelska. om man har läst böckérna så fattar man lite mer om vad filmen handlar om men den är bra loch böckerna med. igår var jag med malin och vi hade kul. vi bytte julklappar och hon fick en justin bieber bok på engelska av mig och jag fick öehängen av henne. de var jätte fina. hon blev jätte glad över boken för hon är en true blieber. snart likamed när min pappa kommerr hem så ska jag upp til centrum och julshoppa lite. lite julklappar till min familj och kläder till julafton och sen nyår. så det blir kul sen om jag hinner , vilket jag hoippas att jag gör så ska jag till malin och vara med henne.. jorden ska tydligen gå under idag men det tror jag inte på. men men ska åka snart så ses

p.s ska försöka blogga så mycket som möjligt på lovet och på jul och nyår. ska lägga upp bilder oxå  


Av Andréa Bergström - 15 december 2012 10:27

Hej , ja jag vet att det var längesen jag bloggade så jag tänkte göra det nu. På onsdag får vi lov så alltså på torsdag är det första dagen på lovet. På måndag har vi vanlig skoldag. Tisdag har vi mentorsdag, då ska vi se på film med klassen. Onsdag ska vi städa skolan. Nästan varje dag den här veckan har jag slutat efter lunch Igår så började jag senare och i torsdags. Det var jätte skönt. Men det var nog inge mer än så. Juste jag har träning idag och juluppvisning imorgon, det ska bli kul. Men ses

Av Andréa Bergström - 5 december 2012 20:27

Hej , jag vet att det var ett tag sen men men det har varit mycket nu. Förra veckan hade vi läsvecka och då läste jag en jätte bra bok , jag rekomderar den för er som gillar lite typ rysare. Den heter tystnadens hus och den handlar om i början en tjej som har precis fyllt 16 och sen har hon fått en röd bok. Hon skriver en slags berättelse men nu tänker jag inte tala om mer för då blir ju hela boken förstörd men den är jätte bra. Vi har fått jätte mycket snö (här i stockholm) det kommer bild men den tog jag på morgonen precis när jag hade kommit till skolan och det är mycket mer nu. Idag hände det inte så mycket. Min buss kom ca 20 försett och sen ställde SL in hela busstrafiken runt 10 eller så vi kunde ta oss till skolan men typ inte hem. Jag ringde till min mamma och frågar henne om hon kan hämta mig men det kunde hon inte för hon kom inte ens ut med bilen så hon fick gå och hämta min lille bror men hon kunde inte hämta mig för jag går i skola i handen och det är lite längre bort än,min lille brors skola. Jag ringde till min pappa i stället men det gick inte så mycket bättre för han hamnade i kö typ hela tiden så det slutade med att min morfar fick komma och hämta mig och skussa hem mig. Han hade skussat min lill kusse innan. Men det var två killar i min klass som gick till skolan och det tog ca 1 tim och 20 min för de till skolan. Jag har ritat lite i min top model idag , som jag inte har ritat i på jätte länge och det blev ganska bra ska lägga upp bild. Men deg var allt så ses.
Det är den lila tjejen jag ritade och de andra två tjejerna idag

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad gör ni helst på ett lov?
 Åka på semeter med failjen
 Vara hemma med kompisar
 SItta hemma ensam med datorn
 Åka på semester med vänner

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards