Alla inlägg den 19 maj 2013

Av Andréa Bergström - 19 maj 2013 20:22

Bild 1: mitt hår i fredags
Lämnade Zache på skolan och sista bilden är på mig och Malin var med henne i helgen.
Bild 2: den ena bilden har jag tagit själv i min skola (korridoren) och lagt till spöken visst blev det bra? :)
Bild 3: en spindel som var i vårt vardagsrum och den var as stor (torsdag)
Bild 4: två feta skogsduvor
Min frisyr i onsdags , duschade på morfem och gjorde två inbakande flätor som blev resultatet på första bilden
Det var rätt låt som van i ESC, danmark. Malin sov över hos mig lördag till idag (söndag) och jag hos henne fredag till lördag vi hade jätte kul, jag trillade ner från studsmattan för första gången och det var jätte kul kommer göra en kort film som visar hur jag trillade ner fast trillar inte på riktigt då bara visar men det gjorde inte ont började bara gapskratta och fick gröna trampdynor ;) men nu måste jag plugga och kommer inte blogga först på onsdag för har mycket tills på tisdag
Så ses

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad gör ni helst på ett lov?
 Åka på semeter med failjen
 Vara hemma med kompisar
 SItta hemma ensam med datorn
 Åka på semester med vänner

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards