Alla inlägg den 28 februari 2013

Av Andréa Bergström - 28 februari 2013 23:03

Igår var ju jag med Malin. Vi var på tekniska museet och såg på en tågbana som är/var 13 km lång. Sedan efter vi hade sett den så var vi och gjorde någon typ av 3D grej som man gjorde utav sin egen fantasi. Det var kul. Vi gick runt lite på stan efteråt innan vi skulle på bio. Vi åt sushi och det var jätte gott. Vi var på cubus och tittade på Justin Bieber koalitionen. Malin köpte den lila tröjan hon har på sig på bilden. Jag köpte ingen. Hade för lite pengar. Vi hade varit på 1D world bara för att titta vad det var. Vi gick in och gick ut lika fort. På bio såg vi Du gör mig galen och den var jätte bra. Sedan efter den långa dan sov vi över hemma hos Malin. Det kommer mer info på film (vlogg) om vad som hände på kvällen innan vi skulle sova. Något som jag kommer att skratta åt länge. Men ses så länge

Av Andréa Bergström - 28 februari 2013 00:12

Just nu har jag jätte ont i huvudet så jag bloggar om vår dag (min och Malin) så ses

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad gör ni helst på ett lov?
 Åka på semeter med failjen
 Vara hemma med kompisar
 SItta hemma ensam med datorn
 Åka på semester med vänner

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards