Alla inlägg den 16 februari 2013

Av Andréa Bergström - 16 februari 2013 22:49

Jag ska sova snart så att jag inte är så trött på tävlingen. Har ätit god middag kommer inte ihåg vad jag åt exakt. Bor på ett skit hotell med värdens sämsta wifi , när jag har den på så får man inte något meddelande liksom om det är nån som har uppgraderat sin status på fb eller något på insta och sedan så stängde jag av den och då fick man massa händelser. Bloggar mer imorgon för nu ska jag nog sova innan jag får nått typ av sykfall på den förjävliga wifi:n så ses

Av Andréa Bergström - 16 februari 2013 14:03

Heeeejj nu är man på väg mot uppsala och imorgon så är det dags för att tävla DM. Hoppas vi får en bra placering. Kväll ska vi se på melodifestivalen och jag ska platta mitt hår samtidigt , sen imorgon så plattar jag det igen för att det ska bli bra. Jag kommer att filma men då kommer inte filmerna/filmen upp på,bloggen först på måndag då jag har tillgång till en dator men det kommer.
Den 4:e november så har jag haft min blogg i två år och då kommer jag skriva en "sammanfattning" om vem jag är som person osv = lite om mitt liv och såna grejer så det blir nog säkert jätte bra. Kanske bloggar ikväll , lite imorgon innan tävling , under tävlingsdagen och efter tävling. Men ses

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad gör ni helst på ett lov?
 Åka på semeter med failjen
 Vara hemma med kompisar
 SItta hemma ensam med datorn
 Åka på semester med vänner

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards