Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Andréa Bergström - 1 februari 2013 21:57

Jag är glad, trött i benen, ont handen.
Glad för att det är fredag och sedan att det gick ganska bra,på mitt prov idag det är oxå därför jag inte har bloggat på några dagar för var tvungen att träna till ett prov som jag hade idag. Det kändes bra iallafall så förhoppningsvis blir det godkänt. Sen,är jag glad för att en viss person fick mig le stort och fick mig känna mig lycklig inuti. Ont i benen är för att jag har spelat wii , (wii fit) där jag rockade rockring så det är en super bra
träning. Ont i handen är det vanliga. Idag var jag med Amanda vilket var kul vi spelade lite wii och pratade och såg på cheer filmer (dvd). Det var nog allt för idag så ses

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad gör ni helst på ett lov?
 Åka på semeter med failjen
 Vara hemma med kompisar
 SItta hemma ensam med datorn
 Åka på semester med vänner

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards