Alla inlägg den 11 november 2011

Av Andréa Bergström - 11 november 2011 13:55

nu är det enkligen fredag !!!! det är dags för fredags mys

idag har jag varit iskolan så klart ! i dag hade jag svenska och musik. på svenskan så skulle vi bli indelade i grupper och sedan skulle man göra en löpsedel om medeltiden och då skrev jag och min grupp att det var en okyldig kvinna som hade kastat ut sina sopor och det hade kommit på kungen, kul va? och så blev det en av rätnig kl:13.00 och det var roligt. på musiken så har vi som skrivit, sjungit, en påhitad nattionnal sång (i min grupp så skulle vi sjunga på tyska) och det var pinsamt =) men vi behövde inte sjunga in för klassen och jag tyckte att jag sjöng falskt, hi,hi men nu sitter jag och lysnar på musik och ser på tv. jag ser på nickelodion och lysnar på beethoven, han är facktis bra men ska byta snart till något annat (på spotify)men ha en trevlig helj jag skriver om den karnske på sön men man vet alldrig ...


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad gör ni helst på ett lov?
 Åka på semeter med failjen
 Vara hemma med kompisar
 SItta hemma ensam med datorn
 Åka på semester med vänner

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards