Alla inlägg den 10 november 2011

Av Andréa Bergström - 10 november 2011 21:48

Idag har jag haft det riktigt roligt för först var jag iskolan där det var jätte tråkigt jag höl på att somna för jag var så trött  men sen åkte jag hem till min kusin och där var det väldigt roligt . först skrämmde jag henne (inte meningen) sen spelade vi lite gitar, kibord . och sen åt vi lite mat och där började det bli riktigt roligt , min lill kusse sa något jätte konstigt som både jag och mina kusiner skrattade åt . jag skrattade så mycket så det kom tårar . vi skrattade väldigt mycket och sen forsate vi spela igen och sen skulle jag hem,  men det var så kul länge de vara =) ha och så kul med dina kusiner .

Av Andréa Bergström - 10 november 2011 21:23

har du någonsin blivit sviken av dina närmaste kompisar

en miljontals gånger ? det har jag av mina så kalat

kompisar . det som stör mig är att de tror jag är döv

och jag inte kan säga ifrån det tror dom , jag lovar.

de dom har gjort är snacka shit om mig när jag är där

om man säger så och dom lär det här så ska säga dom

att dom är så himmla taskiga och säger saker om mig

som inte  är sant. jag vet dessutom att dom inte vill vara med mig och en till kompis men henne struntar vi nu och jag har sagt att de ska sluta med det dom gör och nu har det hent att jag får vara ensam på rastern för dom inte vill var med mig för dom säger jag är jobbig men jag sa att jag vill ha en riktig förklaring men det ända dom säger är att jag skriker på dom , är jobbig och så . vet ni hur jobbigt det är ? om ni inte vet det så säger jag att det är så ensamt, tråkigt och det tror jag att du inte gillar det, det är inte kul !!! =( en riktig kompis gör inte så eller hur ? en riktig är en vän som stötar en och tröstar en när man är ledsen och så vidare .

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad gör ni helst på ett lov?
 Åka på semeter med failjen
 Vara hemma med kompisar
 SItta hemma ensam med datorn
 Åka på semester med vänner

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards